Reklamuj firmę w wyszukiwarce Google i YouTube

Reklamuj firmę w największych portalach internetowych - Onet.pl, Interia.pl, itp.

Reklamuj firmę w Facebook i Instagram

Bądź tam gdzie są Twoi potencjalni klienci

Czas rozpocząć
Reklamy w Google, YouTube, Facebook, Instagram i Messenger
Natychmiastowy wzrost liczby odwiedzin, a płatność tylko za kliknięcie
Wysoka skuteczność docierania do Twoich klientów dzięki targetowaniu
Opieka specjalistów i raportowanie

Zamów bezpłatną wycenę

Dopasujemy ofertę do Twoich oczekiwań






    Potrzebujesz natychmiastowych efektów?

    Pierwsze telefony i e-maile od potencjalnych klientów już pierwszego dnia kampanii reklamowej.

    Czas rozpocząć

    Miejsca gdzie wyświetlimy Twoją reklamę

    Najczęściej zadawane pytania

    Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas, wejdź na czat online lub zadzwoń.

    Co robimy w ramach umowy?

    W ramach umowy wykonujemy szereg czynności umożliwiających efektywne prowadzenie kampanii w sieci reklamowej Google oraz Facebook takich jak:

    • analiza i precyzyjny dobór fraz
    • poszukiwanie i targetowanie fraz „długiego ogona”
    • optymalizacja budżetu poprzez odpowiednie dopasowanie stawek do działań konkurencji
    • monitoring i raportowanie efektów prowadzenia kampanii
    • aktualizowanie kampanii w oparciu o szczegółowe dane analityczne

    Jak długo trwa współpraca?

    Jesteśmy w tym zakresie elastyczni, podejmujemy się zarówno regularnej, długoterminowej współpracy jak i krótkookresowych zleceń związanych np. z promowaniem konkretnego eventu, wyprzedaży czy produktu.

    Ile będzie kosztować reklama w Internecie?

    Na całkowity koszt prowadzenia kampanii reklamowej w Google Ads składa się budżet reklamowy oraz opłata za prowadzenia kampanii. Budżet reklamowy to kwota, z której Google pobiera swoje „wynagrodzenie” za każde unikalne kliknięcie w reklamę zgodnie ze stawką ustaloną w kampanii (może być to zarówno 50 gr jak i 20 zł za 1 klik). Tak naprawdę nie ma dolnej ani górnej granicy wysokości budżetu reklamowego wszystko zależy od oczekiwanych rezultatów i działań konkurencji. Opłata za prowadzenie kampanii jest uzależniona od wysokości budżetu reklamowego, liczby fraz i oczekiwanej konwersji.

    Chcesz poznać nasze produkty? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapytaj co jeszcze mamy dla Ciebie!

    Skontaktuj się z nami